mmm:)

Skriver ett till inlägg som inte publicerar som ett "hockey inlägg"
så det inte bara handlar om det så ja. har vaknat någongång idag
och segat på som fanken ända till hockeyn, ska snart ta och basta
sen ska jag lägga en ansiktsmask och så ska jag fixa lite här in my
crib och så ska jag gå igenom mina kläder lite smått och rota fram
lite grann där inne då det börjar likna ett zoo, med massa monkeys.

tääänk och ha en massa monkeys klättrandes runt här i rummet
efter väggar osv? en massa lianer och sånt. ha ha vad roligt det sku
vara. och det där apljudet, föreställ er det. hur dom härjar runt i rumme
och sitter på ens axel, ens skalle och ja överallt. sitter på msn osv, ha.

jag fryser och jag har ont i foten och nu beter jag mig som such a cry
baby, men det är väll vad jag är, det säger även v. ne, nu ska jag gå och
slå på bastun, ska nog även titta på oth ikväll, we'll see.

Imorgon börjar jag 12.10. Och så slutar jag vid tre. Och morgondagen
ska spenderas tillsammans med Viktor då jag ska stanna i stadi sen
efter skolan för att vara med honom :) Nu ska jag börja göra mina sysslor
här så jag får det gjort någongång. Märkte just av att jag börjar bli trött
här. Ha ha, det är illa så det är bäst och passa på nu så kanske jag får
sussa sen. Ha det bäst. Pusshejdå.

minnen..jag hade fått lite färg ser jag

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0