now I can do whatever I like

Kollade just finska nyheter och fy fanken vad jag har
fått skratta. Gå in på jesper.nu, sök upp parodier eller
något på roliga filmer eller sök på finska nyheter, haha
det är så sjukt kul (min humor) och hans svinska är
helt klockren.

sitter förövrigt och dunkar obama song
"i can do whatever i like.......first black prez, ain't that nice...
so what i'm half black and half white..........." OOOOOOOH
den är bättre än originalet enligt mig :D
Man, i can do whatever i like. Jag är helt kär så hoh den
slår ju whatever you like. Nu ska jag iaf börja chilla lite....
Provet.. Just ja hade samhällsprov.

Så till det mest onödiga... Vi började 09.10 med prov.
Gjorde provet på fem minuter och så sluta vi lektionen och
sen dess alltså 09.15 har vi håltimma till 12.30 typ. SHIT PÅ
DIG! och jag har varit och ätit, chillat, varit till folkan suttit här
i datasalen och ja..

Btw så prickade någon JÄVLIGT RÄTT idag, ha ha ska inte
nämna namn men någon/några skrev på mitt skåp något i
stil med : hej malin, vill ha dig blabla /din hemliga beundrare.
Till saken hör att dom skrev på fel skåp. På rasses, haha:D
Fail. fail, fail. Nej, nu ska jag kila iväg. Har bild och matte idag
bland annat. Ha det bäst.

My country can have what they want................

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0