now i'm ready to be free

aj mitt huvud

Ligger fortfarande i sängen och undrar över varför jag är vaken
redan.. Säg det. Har inte kunnat somna om efter min underbara
dröm som kändes för verklig. Äh så nu tänkte jag faktiskt ta och
skriva om gårdagen.

Skola hade jag från 9-11.30? Då jag bestämde mig för att gå till
akuten men rådgivningen hade inte öppet tills ett så jag drog hem
istället för att invänta samtal därifrån.  Fick min tid dit halv fyra typ..
Men som sagt så fick jag vänta ca en halv timma extra. Och ja väl
inne i undersökningsrummet höll jag på och spexa som fan för mig
själv eftersom att jag hade tråkigt.
Fick iaf en diagnos eller två fastställd och det lät ju inte så roligt men.
Och på torsdag ska jag göra allergitest så ja. Blir jobbigt och stiga
upp då när vi säkert är hemma rätt sent på Onsdag från Piteå.
Roligaste läkaren jag haft genom tiiderna.

Sen var det dags för att åka hem. Tacos! Och sen blev det hockey ofc.
Asplöven vann mot Kiruna ;D Synd att jag inte fick tillfälle och ropa till
oscar molin: "Vi behövde inte bli alltför ledsna!" Ha ha.
Sen efter det var jag med en del folk och vi var lite överallt i princip och
så, hade iaf en rolig kväll! :D That's great. Thanks...


ÅÅÅÅÅSA --neee de ä åsa

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0