nyårsafton ode.

Jag kan ta och sammanfatta gårdagen någorlunda iaf. Började här
hemma med att jag hade ångest, ha ha. En fin början iaf. Sen så var
det dags för en jätte god middag, Sofia kom förbi så här bjöds det till
henne också (y), my dear friend. Och så fixade jag mig lite och så.

Sen så tog vi och promenerade till Nora där vi stannade ett tag och ja.
Och så lyckades jag och Sofia få skjuts till Max, som var stängt så vi
prommade in mot stan för att komma in och värma oss någonstans i
väntan på Emmy :) Och så börjades det. Och så kom Emmy, Ewe och
Karhu och så drog vi dit till deras place. Sångtävling var det som gällde
för vår del, riktigt jäkla kul. Rihanna - Umbrella, A-ha - Take on me, och
ja Avril - Complicated och massa får stå för lite minnen. Efter ett tag
blev det nog way too much av det ena och det andra så e bestämde sig
för att vi sku ut, perfa då jag och s promenerade till torne.

Okej, att vara där varade nog inte så länge.. Nej minsann, vi promenerade
till Shell och det då Emmy bad oss komma dit... Ha ha hon var lite små
kul "kom till shell, de är en massa minifjortisar här", ha ha ha. Nej men vi
drog hur som ditåt, till busstation där det var en massa trevligt folk. Mindre
trevligt var det när någon höll på och skjuta sönder en med raketer och ja
kasta en glasflaska mot en, hurra. Skjöt rakkisar och hade jäkligt kul..

Det lustiga och det roliga var att stå där vid bstationen och se mot tornio
vid 11tiden, 12slaget i Finland när dom började skjuta sina raketer. Wow
man såg in i framtiden, man kikade mot 2009 medan man fortfarande
var kvar i 2008. Massa nice folk och så.

Back to shell dit Nora, Emilia och alla trevliga människor kom. Stod där
en stund och så drog vi till stranden där Sverige skulle skjuta raketerna.
Meiju kom även, och så kom Tomppe och några min innan tolvslaget så
dök min finfina pojkvän upp där från ingenstans. Underbart.
Och så träffade jag på en hel massa andra folk, kramkalas med mina
nära och kära, och kuligt, träffade på Carro och några av Viktors kompisar,
och andra finfina vänner.

Och så kom även Mathilda, Fredrik och Alle dit. Kul! Stod där och joinade
folket och så. Och så kom även v's mam förbi där och önskade gott nytt
år, well kvällen var mer än great!

Sen var det Kalles som gällde. Där jag gjorde ett litet misstag. Ha ha eller
misstag och misstag, men där var sista draget, min osmarthet tog över.
Fast jag hade ju kul, det kan jag lova! Sen så var vi lite här och där och så
åkte jag och Viktor hem. Och nej, det kunde inte bli bättre. Jag är nöjd. Vår
kväll slutade iaf vid 6. Och så vaknade jag upp bredvid världens finaste
människa. Och vi segade på en hel massa, jag mådde rätt (n) och ja, men
glad var jag och det är väll huvudsaken det.

Sen kom bro och tia förbi här. Och så åkte jag med dem till ica där jag träffa
på s och t, var hem till s och chillade. Tittade på björn gustafsson filmen och
hade det trevligt! Sen så har jag inte gjort så mycket mer, pratat med v och
bastat osv. Och nu ska jag hoppas på att sötnos blir frisk ode. Jag hoppas att
ni hade det kanon! Ha det bäst, hejdå.

Bilder bjuder jag kanske på en annan gång.
Det återstår att se.
Stökigt inlägg, ber om förlåtelse.

morr och nej.
UCLA



jaja, jag är trött.
ska fundsa lite, har rätt ont i magen.
kanske slår på nå avsnitt.
<3viktor.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0