so high so low

my dear blog, and my dear friends, and my dear family.
tur att jag har er, jag kan skatta mig lycklig! :)

oh gud, jag trodde verkligen att det var bra, men icke sa
nicke. jag åt nyss, vilket inte resulterade sig så bra ännu.
kanske borde fortsätta med att dricka a-fil och nyponsoppa.
energikickar:) jag har gjort en ny blogg? kan ni fatta det?
JAG GER ALDRIG UPP DENNA! :) men lösenordet ska stå
kvar rätt länge, plus att inga sånadär randoms ska kunna
läsa, denna är mer djup. jag orkar inte säga "jo du får det
sen, du får det sen, eller jag tar bort det sen" ja ni hajar, så
jag har min lilla random blogg: http://majok.webblogg.se

men denna var, är och förblir min favorit, även den vart jag
kommer blogga mest. gud, den innehåller för många fina
minnen så jag tar aldrig bort den, nej. :D simpelt.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0