sovmorgon

var det för min del idag, hade sovmorgon till 12.10 vilket vi har
på måndagar och det är som en skön start på veckan faktiskt!
och till följd var det tre lektoner, samhälls vilken var chill och nu
har vi svenska vilken tar slut om ett tag den med då tiden går
rätt fort, och sen har vi bild och så slutar vi tio i tre idag, härlig
skoldag faktiskt, med tanke på morgondagens schema vilket
är något att BUA för.

What to do a day like this då?!
Ha ha ha. Idag ska jag iaf ta och umgås med viktor, vi har tänkt
och se film efter den 'slitna helgen' dvs hans slitna helg då jag
inte haft en sliten helg då min helg har varit helt awesome!!!!!
Tror det är han som är sliten, he he, stackars liten plutti.
Hoppas på en lika lyckad helg igen, iaf så ska jag till viktor sen
idag efter skolan och allt, ska försöka få i mig lite mat innan så
jag inte hungrar ihjäl. Hi hi hi. Och jag tror vi skulle se filmen 
"Disaster movie" blir andra gången för mig men jag tackar då int
nej då den är kul (min humor)  Och av någon anledning fryser inte
jag idag vilket är chockerande. Nåja! Ha det king.

Nu ska jag iaf kila iväg.
Snart two months!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0