stackars minnen del 1

lunkar på som vanligt nu
sitter här hemma och tar det lugnt, fick just i mig "mellis", en sen sådan
också, och sen blir det nog en sen middag för att sedan kanske dra till
station, det återstår och se. rockgrejsimojsen är ju idag från sju till tolv
eller något såntdär. ahaa, så iaf.

skoldagen var chill då vi först och främst hade sovmorgon och ja, sen
träffade ´jag på marie i skolan som skulle berätta något till mig idag ja
ifall jag nu inte var spindel, men tyvärr ä jag alltid spindel o klättrar
längs taket så ja, men jag kom ner på golvet för att prata med henne o
då nämner hon ett minne.
HAHAHAHAHAHA, det var såhär. minnen, minnen, minnen. nu ska jag
skriva om dem. Det fanns en tid då vi var en hel del tjejor som hängde
hos Linneas pappa. Där vi gjorde allt ifrån att spana in Dirty dancing, o
ha tele6, fotografera toalettbarn, dansa, laga käk, dricka te, härja och
prata om vad som helst, glo på nå snuskisar på internet och lite vad som
helst... ha ha ha, en gång iaf så var det en man som tröck en penna i ja
webcam där bak, ha ha ha förlåt men jag dör nästan, sen en gång så
satt vi där och coolade oss när en kille fråga om han fick bild på "dina
bröst" alltså vi var flera vilket han inte visste och den här killen höll ju på
med sitt i webcam, å det är så skämmigt men så gammalt.

ha ha ha vi googlade på bröst eller nå, tog en bild och skicka. HA HA HA
sen så säger killen: de där är ju inte dina bröst, hahahahha och ja vi ja
försökte säkert övertyga när vi märker att vi skickat en rörlig bild där dom
där brösten rör sig, hhaahahhahhaa vad failat. sen så kom jag en gång
hem till mathilda elr alle, och då satt alle och emma och visade barbie
bröst i cammen, o han den där människan trodde de var riktiga!

Och så kom tiden då vi alltid hängde i emmy och deras datarum där vi
alltid satt o ringde till en massa typer och allmänt härjade där. Gjorde
pussmunsmärken på varandra och pratade om allt dirty. Hängde vid ja
dåvarande konsum eller prix eller vad det nu var, catalog därifrån vi fick
tag på ett par snygga dresser t-shirt + shorts, sprang runt med dom ute
mitt i vintern helt stolta, vidare till mig där vi hade värsta fotograferingen
med dom, ha ha ha sen så rymde vi till luleå där vi blev hittade i princip
några min efter att vi kom fram av min syrra. ha ha ha ha, sen så hade jag
o marie en gång värsta korsförhöret med emma på hennes bro när vi var
osams o de, jösses lekte typ domstolsgrejs.


finns så mkt mer och jag tänker skriva om minnen och det, får ta och göra
det någon annan dag igen, om allt annat. har inge mer och säga, finns för
mkt dumt vi gjort, som att rymma till pajala/kiruna, folk delade ju på sig hah.
Hängde i coop arena och kuben, vi var everywhere i princip.

Värsta tiderna. Men ack så rooligt man kan ha nu efteråt. Allt är ju så mycket
annorlunda och ser man tillbaka till dom där dagarna, kan man då inte tro
att det var vi som var med och medverkade i dom där minnena. Aja, tiderna
förändras och ibland är det nog bra så ;) haha, ha det bäst!


och så mongot själv:)

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0