tänk och finna tillbaka

Det var en dröm som slagits in, varför skulle den tas ifrån mig?


God morgon.
Sitter här hemma och har nyss orkat mig upp från sängen. Blev
ingen skola för mig idag. Har sovit så oroligt inatt. Jag har nog
somnat lite då och då efter halv fyra, och till sist vaknade jag upp
av en huvudvärk jag aldrig upplevt tidigare. Att bara tänka gjorde
ont i huvudet. Att ha kraftig huvudvärk + illamående, må dåligt och
komma till skolan och inte orka le, nej då stannar jag hellre här
hemma vart jag får vara i fred en stund och vila.

Ibland önskar jag att livet vore som i sånadär lyckliga filmer. Ni vet.
Personer går sin väg, för att sedan inse att de gått miste om något
och saknar en och sedan kommer tillbaka, bara dyker upp hos den
personen och ber om en andra chans och förklarar hur mkt den tkr
om en, åååh lyckliga slut menar jag. Eller så önskar man att det är
en mardröm och att man snart vaknar upp igen och inser att allt är
bra runt om en. Nä tårar tar inte slut för något underbart, enkelt svar.

Nu ska jag vila ett tag till, kanske se någonting roligt. Någon bra
film eller något. Knarka tabletter och sova bort delar av den här dan.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0