the show must go on

HELP! Vem är det Jimmy Blixt liknar så otroligt mycket?
Alltså helt seriöst nu.. Jag blir insane när jag inte kan komma
på det. Någon kändis typ..Artist kanske, jag vet inte men jag
har som det på tungan varje gång jag ser han ute på isen el
så...Hoja! Skulle som vara bra om någon skulle kunna komma
på vem det är jaaaag tycker han är lik. Åh vad irriterande det är!

NÄÄÄ NU SKA JAG BANNEMEJ KOMMA PÅ DET. hi hi och jag
kan inte släppa det när viktor var så sweet av sig på isplanen
där han stod och frågade: ser du vad det står? MAHAHA
alltså hoh jag tycker det var sött som fan! Har man en gullig
pojkvän så har man!

ääääääääääääääääääääääääääääääääääääh nu tänka


teeeears stream down your faaaace
wheeen you looose something you cannot reeeplacee

något på hjärtat?
Postat av: betty

han ser ut som en annan hockeyspelare tror jag! Men jag vet inte vem.. :(

2009-01-20 @ 17:46:46
URL: http://lerdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0