he he viktor

nej, men jag saknar viktor och dom är borta och spelar dm för
den som nu undrar, inte för att det är många som har tillgång till
min blogg nu men iaf, och dom har spelat en match idag vad jag
vet och den gick bra enligt honom, eller alltså han menade att deras
spel var rätt så bra, men däremot var resultatet efter matchen inte
lika bra, fast dom förlorade iaf och det är väll synd, och jag hoppas
att det går bra för dem här framöver:) tkr dom borde få vinna lite nu,
det vore skit bra. en liten vändning för grabbarna.

ha ha ha sen fick jag höra skvaller av en fågel att deras lag och de
äldre är smått hatade av nå, oh det lät bara för kul, alltså hatade för
att dom hääärjar så mycket, låter precis sanningsenligt. :D för i ja
princip varje gång råder det typ kaos låtere som i telefon iaf när jag
har pratat med honom. lite lustigt kanske att jag helt plötsligt drar in
hnm här, försöker annars utesluta delar av mitt privata liv, men hoh:)

jag ska iaf hålla tummarna för att det går bra för dem nu under helgen
trots att jag har en negativ inställning som säger att dom suger, endast
för att det brukar gå lite bättre då, viktor är duktig, så om du läser det här
så vill jag ju inte pika dig och det borde du förstå, för du är duktig, vad
vet jag? det kanske är finnarna, dem man alltid skyller på, ha ha ha det
är så kul ibland när jag sitter och tänker på det så det inte är sant........
lycka till u16, jag hejar på er iaf!

så det var så att jag bara ville skriva lite om viktor nu för en gångs skull,
han är som en stjärna i mina ögon, en väldigt klar stjärna som lyser upp
den väg jag går på om jag kan beskriva det så. Och han har lovat mig en
sak när han kmr hem, okej inte lovat men 'lovat' och det var gulligt av hnm
och jag lär uppskatta det, men vad han lovat är privat, huvudsaken är att
jag vet att jag vill ha honom, och det som är bra-bättre-bäst är att han är
min, och det är jag superglad över:) visar jag det sällan? så hoppas jag
iaf att ni förstår det nu. och crap, jag börjar sakna honom mer nu när jag
går igenom allt, men snart om tiden går fort får jag förhoppningsvis vara
med honom igen, u la la.

nu be för att det går bra för dem! (y)
och fortsätta min saknad.. och lyssna på musik.
jag ska lyssna på våran låt som jag kallar den, för den är bra:o
hjälp, jag tror jag saknar hnm räääättt mkt:o jag är kär.
och jag hoppas att ni förstår att jag är glad över den pojkvän jag har,
för han är faktiskt amazing, det vill jag då säga.

Och jag trodde aldrig tidigare att jag nu i mina dessa dar skulle finna
någon som är yngre än jag, vem trodde egentligen det? förmodligen
ingen, det var nog lite wierd för alla, förutom mig. huvudsaken är att jag
vet vad jag känner, alltså 1 år hit och dit men ändå, folk trodde nog att
jag faller för äldre, bevis: det är fel! Och jag är otroligt nöjd & glad nu.

<3viktor

wow. det blev smålångt märkte jag, finns som så
mycket jag vill få ut, men det tar jag ut när jag är med honom
istället, det låter mucho better! :)


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0