tjuvlyssnat or not

@ marielundsskolan

Maggan: "Skriker jag?"
Eleverna: "joooooo"
Maggan: "Nej, jag pratar bara högt".


Sofia: "Varför måste vi kunna det här?"
Kent: "För att det är viktigt".
Kent: ------------- pratar om hundar
Sofia: "Varför måste vi gå ut med hundar?"
Kent: (snackar om att det måstes)
Sofia: "Men varför måste vi?"
Kent: "Jo, om vi inte gör det så pissar dom inne."
Sofia: "Men varför?"
Kent: "Om du inte räknar matte så pissar du inne."

@ the cube
malin: "vadå? får jag inte uttrycka mina känslor via sms?" :@

Malin: "Finns typ inga platser, alla är ju reserverade"..
Letar runt, slår ner oss där nere..
Efter en stund....
Nora: "Men folk sätter ju sig på dom där reserverade platserna".
hahahahahahha

@ frasses  - marie, alexandra och malin

Malin: "Ska vi dricka ihelg?"
Marie: "Nästa gång jag dricker, ska jag bara dricka med tjejer".

@ återföreningskvällsdan

Sofia: Nora är också en dubbel bög
Nora: "Vad är det? Är de bättre än en vanlig?"

Malin: "Ingen sa att jag var cool"
Tuomas: "Vars då?"

@ tornedalsskolan

Marie - Varför har du kläder på dig? :O
Malin - Jag tänker ju inte vara naken


något på hjärtat?
Postat av: Anonym

malins humor.. =d

2009-01-05 @ 14:02:58
URL: http://niffee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0