vecka 3

jajamen, och då är måndagens skoldag avklarad. fyra dagar
till och sen helg, ha ha jag ser fram emot helgen då jag känner
mig helt trött och det just nu. hade ändå en rätt så lugn skoldag,
något som minusar det hela är att jag har två prov under nästa
vecka, nå väl det är så det är och det är väll bara och gilla läget
och plugga. tänkte redan snart sätta mig ner och läsa lite till
datorkunskapsprovet, samhällskunskapsprovet får vänta en
liten stund.

och idag fick vi promenera till skolan, visst var det helt okej då
vi började 11.10, och då det inte regnade nåmer. men små
slask är det ju utomhus och nog fanken var det då halt där...
Det var som bambi på hal is, iiiiiiiih.

he he iaf, skolan är kul när man har rast. hö hö hö nej nu se
lite positivt och ja, vi började med bild, yippi-ya-ye för det är
som sagt roligt!!!!!!!!! Ö, nu ska jag lyssna på musik och helt
enkelt relaxa, sen läsa lite till datorkunskapen och det ^^,
see you later!

åh jag längtar


nån pic


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0