you can make it if you try

Matisyahu - So high so low
Hoffmaestro - Seize the day


go malin go!
jag mår illa för den som nu undrar, blir det too much så läs
inte i sådana fall. men jag lever så det är väl alltid ett livstecken.
och ja, det känns jobbigt nu det var så plötsligt för mig, när man
står där och förlorar the special one, när det tas ifrån en.
 ska fråga om tomppe har "stronger" låten till mig nu.
Peppmusik istället för deppmusik. Btw någonting som funkar om
det är depp, den är pepp och den fick jag för länge sen av sebbe.
Han riktade sig in på orden "don't worry about a thing, cus every
little thing's gonna be allright.." bobban - three little birds.
I've got the power. Hockey på fre btw. Hockey kanske nästa ons då
vi kanske åker med till Piteå, om jag får (!) kanske läkarbesök imån
då min kropp fått bakslag. Synd att den ska reagera.

finns småsaker som driver en framåt :) stannar ännu hemma imån
då jag fortfarande spyr när jag blir sad. och det håller på och ske nu
så i'm gonna try to hold it back innan huvudvärken tar överhand:)
komma in på andra tankebanor. kolla gamla pics? :)

ulfie ;> säger:

hej

där?

malin säger:

hallå!

jo nu är jag =)

ulfie ;> säger:

hur äre?

malin säger:

det är sådär ;/ själv då? =)

ulfie ;> säger:

:/ jo det är bra

men tänker på dig nu!

malin säger:

okej, vad bra! =)

nånå ;/ det är jobbigt men det ska nog bli bra!

ulfie ;> säger:

det fixar sig mallanboi!

promise!


något på hjärtat?
Postat av: <3

KRAM

2009-01-27 @ 23:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0