you have to go there to come back

for those people, who believed in it, with all of their heart!

jaja jag valde och radera lite av mitt klagomål, eller en hel del
av mitt klagande nu, vill bara säga att mördardagen, dvs denna
skoldag (tisdagens) är över nu och det är skönt, har gått snabbt
då jag mest varit lika aktiv som en zombie eller staty. Nästan iaf.
Det är rätt stressigt, och många är trötta och man är grinig och
less, irriterad vad fan som helst men det är nog smällar man får
ta och vänta in februari för att sedan se om man orkar ta och
försöka vända på det hela.

Har fått bort ett prov idag i svenska, har prov imorgon i samhälls
och ja allt som allt har jag fyra prov kvar så ni kanske förstår om
det känns stressigt nu. ska orka gå till läkaren, tar akuten men
frågan är hur länge jag orkar vänta.

Ho ho ho januari-kärlekssvackan, eller...... jo vi satt och pratade
om att januari int är en bra månad för kärleken då det går upp
och ner dååå, så januari skrämmer mig så därför kan det fort
bli februari:D vilket det är snart. kan tiden gå snabbt så jag slipper
januari annars också.

Idag fyller btw Disa hela 18 år, och Emmy fyller 17 år imorgon:)
Grattis till båda två! Och sen i övermorgon blir det two months för
mig och viktor! Tiden rullar på. Och snö har det kommit, det är nog
bland det roligaste, roligast idag iaf. Prick och 21 i basket var också
skit skoj, ibland kommer skills fram ibland inte. Och nu har jag tagit
mig i kragen och frågat viktor om vi ändå sku kunna åka skridskor
någon dag och visst.. Så kanske borde påminna honom med lite
jämna mellanrum. Han ska lära mig bromsa. (försöka lära mig).

Hoh, så nu ska jag se fram emot en massa kuliga grejer. Och som
vi vet så "efter regnet kommer solsken" även vindarna kan vända och
trots det mörka finns det alltid ljuuus där. Hur jag nu ska förklara det.
Men mina nära och kära är bäst.


Nu ska jag plugga, äta mega mycket mat så jag är riktigt riktigt mätt
och belåten.. Sen ska jag basta ikväll och dra en hårinpackning och
ansiktsmask blir det också för den delen, sen ska jag se ett-två avsn
av one tree hill och så ska jag sova :) imorgon har vi skoldagen med
typ tre-fyra timmars håltimma, gym blir det också vilket jag ser fram
emot och jaaa. Vill mosa i mig en massa bananer!
Först lyssna på låten som gör mig riktigt riktigt glad och försöka se
lite positivt på januari månad, trots en trög start så har den ju ändå
erbjudit en massa fint. Åh, vissa är bara för gulliga.

pics








något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0