The heart is a lonely hunter.

She didn't belong. She was misunderstood. And she would change him forever.


hejhå, den här dagen har gått fort ;o eller ja, kändes som om den sku gå jätte segt från början, men trots allt så börjar den gå otroligt fort. Och idag har jag och Marie lyckts lägga upp "framtidsplaner" ni vet, alla barn har sina drömmar och fantasier, så då är det väll fortfarande okej att ha det, jag är bara barnet ännu! framtidsplanen går ut i stil med att vi ska bo i ett helt annat land, rikemansområde, tjänatpå våran otroliga idé som tyvärr är hemlig. och bygga upp familjer, gästa serien! osv. tänk om drömmar alltid blev uppfyllda? tänk om! jag tror inte det skulle vara så roligt, men det här, önskar jag verkligen kunde ske! så marie ska slippa någon mark leveng00d och att ständigt behöva se ugglas fräna frisyr.  Och undra lite till! Hursomhelst, jag är typ glad, nejmen nog är jag alltid glad, brukar inte ha bad moments, o om jag har det då är det verkligen någon som lyckats med att förstöra något för mig, så riktigt ordentligt! ja, hursomhelst! jag tkr om att skriva ner en massa hit! allt bra!
Nu ska jag typ sitta och uggla här, och sen får jag se vad jag gör, kanske ska fortsätta se film, typ hundrade filmen under lovet eller what? nej jag skoja, men jag underhåller mig med film när jag känner för något sådant faktiskt. Men iaf, jag blir galen! Men ha det så bra.


" Sometimes, somewhere else, someone is thinkin' of you, and you don't even know it. "

so you want a change in your life? you can't change antyhing at least not if you don't try! you want to change, you don't want to be the one you used to be, you want to be something better, but how? you can't just say that you want to be something better if you dont even try, what is youre reason? what makes you wanna change? At least I could say that I tried, but was it really worth it? I don't know anymore, I can't help anyone! I can't change anything in this world. But I hope, this will change it, someday! I'm not a perfect person, and I know it. But I found my reason, I did. My reason for livin' this life. And I'm sorry, I can't make things right.  It all comes down to who's by your side


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0