what a wonderful world.

hejhopp sitter i skolan just nu, haha, hjälper sofia med hennes blogg,eller nu har jag nog hjälpt henne klart iaf, har typ julbord idag och sen slutar vi, ska iaf till stan en sväng nångång idag, o umgås med sofia ;p haha. menmen, nu är det väll bara o vänta tills klockan blir elva x'D

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: bra humör iaf :D
Favoritgodis: ingen speciell favorit ;p
Är det nåt du absolut inte äter: Champinjoner, svamp hursomhelst o sånt dära x'D
Kläder just nu: nå jo, har ju kläder på mig
Musik just nu:  hör  musik fr sofias bunnyspel
Vad sa du senast: haha eller nå ;p
Favorit-hangout: ingen aning ;p
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: svår fråga
Fisk eller badkruka: nå beror på, olika fr dag till dag
Saft eller alkohol: saaaft! haha :) alkohol går.
Längd och vikt: Är typ 161.5 - 1.62 iaf, o vikt, de vill ni inte veta x'D o jag vet inte sj just nu
Hur många kuddar sover du med: två
Favoritväder: soligt, varmt.. :)
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: båten, vänner o telefon såklart
Spelar du nåt instrument: neppp :)
Morgon- eller nattmänniska:  nuförtiden är jag mer morgonpigg, hahaha.
Sparare eller slösare: tkr om o slösa, men just nu sparar jag, hårt!
Vem är viktigast för dig: familj, vänner o mina nära o kära.
Bästa film: ja kommer inte på, typ bring it on trion!
Tror på liv på andra planeter: haha knappast :|
Kommer du ihåg din första kärlek: joo
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Har du några homosexuella vänner:  Nej inte vad jag tror :o
Tror du på mirakel: Haha klart, sker alltid nå mirakel
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: klart jag tror, beror fr person till person
Ser du dig själv som tolerant mot andra: det skulle vara en ära, haha.
Ser du på kärleken som ett misstag: men nej, absolut inte
Hur många barn vill du ha när du blir stor:  många säkert.
Bio eller promenad: båda
Är du kittlig: så in i fanken
Stjärntecken? Oxen, haha.
Rädd för insekter? aohm, jo, speciellt spindlar.
Äckligaste insekten: SPINDLAR!!!
Största svaghet: en hel del faktiskt
Det här är jag bra på:  prata :o
Bästa bok? är osäker finns många bra
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? typ böja tid o rum elr kunna läka mig direkt :)
Vad vill du jobba som? veterinär, sjuksköterska/läkare vet ej :D
Chips, morötter eller godis? chips eller godis väll
Pizza eller hamburgare? nå hm, pizza :)
Skriver du dagbok? haha, blogg!
Har du nån flickvän/pojkvän? Alltid, haha nej men ja ;D
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? har piercingar, men vill ha en tatuering men vet int.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m) halvstökigt, haha.
Gungar du på stolen? joo, orkar inte sitta still för de mesta.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? hur ska jag veta det? säkert
Vilken hand håller du gaffeln i? njaa de är faktiskt olika, varierar.
Hur är din drömtjej/kille? the best man in this history
Hur många syskon har du? två :)
Vad är du mest rädd för? en hel del
Är du rädd för blod? nej inte rädd direkt
Saltar du på maten? häner väll
Gillar du att sjunga? japp, haha
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? inget, mens ka nog börja np elr op, vll iaf
Anser du att du är stark? som fan, stark som en oxe, nejmen
Brukar du sola? Det är skönt, såklart
Vad gör du om du får hicka? Haha dampar, de är annoying.
Röker du? Nej
Snusar du? Jaa, men väldigt lite.
Använder du knark? Kommer aldrig ens på tal.
Kaffe, te eller inget? te
Har du en besatthet? hahaha alltid

fortsätter o berätta om min dag senare väll.

namnam :)

image3



hej, igen.. nu tänkte jag fortsätta lite på min dag, haha slutade efter jullunchen, det var faktiskt mkt trevligt må jag säga, vi satt där och snackade om dittan och dattan, och skrattade, hade helt enkelt det roligt. jo men efter ett bra tag märkte vi att vi var dom enda kvar där, så då pallrade vi iväg oss med en massa fototagningar på oss, haha. kollade bring it on trean igen i skolan för typ hundrade gången, den är så rolig, den är så bra, Bring it on, white girl! säger jag bara. - Can i cut here? hahaha! nej nog får man skratta åt den. vissa är ju bara för korkade ;p nå jo hursomhelst, efter lucngen gick jag hem med nora, och så skildes vi åt utanför här haha. sen bestämde jag mig för att fixa igång en sak.. jag vill ha julafton, jag har bestämt mig att jag inte vill ha mobilen nu, utan på julafton. Det är jätte mysigt med jul, jag älskar julpynt, okej inte överdrivet mkt men iaf, det ger en sådan härlig julstämning. Alla verkar vara så lyckliga, jag längtar verkligen till helgen för det ska bli så skönt att få luta sig tillbaka och ta det lugnt, pusta ut. Eftersom att denna termin nästan kört slut på mig, nog för att det alltid finns lite mer och ta i med men. Jag har väll inte önskat mig så mkt i julklapp, en mobil som jag behövde och i övrigt brukar det alltid vara pengar eftersom att jag inte riktigt har något speciellt jag önskar mig, haha. det är så svårt nuförtiden, man önskar väll sig ingenting, men man vet att de här människorna inte ger sig förrän jag sagt att jag önskar mig något. haha. Jag minns hur det var när man var liten, det var så annorlunda, helt underbart. Haha, man önskade sig en massa, man skrev önskelistor, som innehöll jätte många olika saker. Och framförallt så väntade man med all glädje på tomten, haha. Men varje gång jag såg tomten grät jag nog lika mycket av rädsla. Fast det var bara några år då, när jag var som minst, men till sist gick det bra. Idag kommer min bror hem, och det ser jag väldigt mycket fram emot. Någon dag ska man fara hem till honom och Tia, hade planerat och bara mysa vid tv-soffan se nå filmer och allmänt umgås med varandra, för det har inte funnits så mycket tid för sådant nu när han jobbat så mycket i Norge, har faktiskt saknat honom jätte mycket. Hoppas att han kommer förbi idag eller imorgon iaf. Eller det gör han ju. Jag vill ha jul, jag älskar verkligen julen, den gör mig så extremt glad. Jag känner mig så full av liv och full av energi, men samtidigt stressad just såhär före. Men man får försöka att koppla av. Har funderingar på att åka till Luleå med Sofia när hon kommer hem från parka, någon gång i början av Januari. Idag ska jag inte göra så mycket, har faktiskt inte planerat något speciellt förutom att umgås med Sofia och hjälpa mamma och slå in lite julklappar.. Och så måste jag ju till stan en sväng och hämta en sak kom jag på. Nåväl, Ha en riktigt trevlig jul! With love..

image5

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0