hello!

Halloj, ska fylla i ett sånt här, eftersom att jag faktiskt fick lust
som bara den, haha :)
mja, snodde den av någon sandra så mja
here we go!

Namn: Malin Jokiaho
Smeknamn: mallo, mallanballan, mallan ja!
Född: 21 April 1992
Horoskop: Oxen
Bor: Haparanda (Marielund)
Familj: mamsen, papsen, storesyrran & storebror!
Civilstatus: singel
Hotmail/MSN: [email protected]
Intressen: ahm, umgås, datan och glo serier & hockey!
Förebild/er: jadu, typ mja mina familjemedlemmar.
Studerar: går i högstadiet
Jobb: nepp
Framtidsplaner: jadu, lägger alltid upp nå planer, haha!
Annat: www.bilddagboken.se & www.maaajo.pixbox.se


Mat: jaadu, olika faktiskt :)
Godis: choklad och haribo kola&lakritsnappar! muuuums ;*
Dryck: mjaa, päron!
Låt: Åh, ingen absolut etta, många otroligt bra!
Sysselsättning: umgås med folk, plugga, glo hockey osv!
Film: Aj finns många otroligt bra :)
Bok: Nå Star och så När blodsbanden brister och massafler!
Citat: nå jag vet inte, typ live a season as it passes; drink the drink,
taste the fruit & resign yourself to the influence of each.
Land: Sverige
Stad: Stockholm
Dag: Fredag/Lördag
Månad: Juli
Årstid: sommar
Färg: svart, grå, vit osv, men finns massa fler najsiga! (y)
Sport: mja sysslar inte, men hockey är en stor favorit!
Person: åh ;< familj&vänner!
Internet sida: nå definitivt min blogg, haha!
Nummer: 21!
Position: mja center
Kläder: ah, klänningar och tunikor, lovely!
Skor: mjaha du, let me think.. stövlarna kanske!
Ämne i skolan: idrott
Kändis: Absolut Chad!

DET MOTSATTA KÖNET
Hur ska han se ut? mja, hallå? finns inget bestämt utseende ;o
Hur ska han vara? nå definitivt sig själv :)
Hur ska han behandla dig? som sin flickvän absolutely!
Vilken ögonfärg ska han ha?hard! spelar ingen roll, blå & gröna är hot.
Vilken hårfärg ska han ha? mörkt är snyggast enligt mig!
Vilken klädstil ska han ha? nå han ska klä sig efter sin egna klädstil!
Vilken sport ska han utöva? det är upp till honom själv :) spelar ingen roll!
Vad ska han kalla dig? nå det han vill kalla mig för :)
Vad ska han ge dig? vill väll ha kärlek :) begär inte mer!
Vad är viktigast med honom? mja för det första att han är sig själv, och att
han tycker om mig för den jag är, helt enkelt accepterar mig ja! Och att han
talar sanning och ja att han kan tala om vad som känns rätt och inte eller ja!

något på hjärtat?
Postat av: +G

"Vad är viktigast med honom?

mja för det första att han är sig själv, och att
han tycker om mig för den jag är, helt enkelt accepterar mig ja! Och att han
talar sanning och ja att han kan tala om vad som känns rätt och inte eller ja!"

kan de blir mer gaygaygay? ;;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0