wowwow!

Halloj! :)
Alltså jag vaknade typ på fel sida idag eller nå, nejmen den
här dagen har varit irriterande från & till iaf. Och sen så är vissa
saker så konstiga, eller märkliga jajamen! :)
Vi hade glosförhör i Engelska somsagt och jag har ingen aning
över hur det gick, haha. Hann inte plugga in orden alls typ men ja
det var ganska lätt ändå. Igår var jag och kollade hockey..
B-jun - TIHC (gamla gubbar btw) ja och asplöven vann med typ 8-2 (?)
jo, sen när typ närmare tolv så fick jag ett sms, och ja jag trodde de
var av s, och jag gick nästan på det, för att trögskallen lurade mig (!)
men sen fick jag det senare sådär, och det var av Jessie.
Mjo vad mer. Tia ringde nyss och sa att jag skulle åka med dem till
sthlm den 24e tror jag det var (!) men sen kommer vi hem typ den 28e!
Ska vara hos min moster, eller ja ska dit tillsammans med Marcus och
Tia isåfall då, och så sa hon att vi sku dra och se fotboll och ja.
Måste bara ta ledigt från skolan jesjes =D Snart fyller jag år btw!

Nå nu ska jag göra nå annat, hejdå:)
p.s
han är sööööt!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0