aaaah, it's dancy time.

hello!
sitter här och tar det lugnt, vaknade rätt tidigt idag igen, fast det gör mig
inget eftersom att jag fått nog med sömn för natten, woho! och jag kunde
ju inte heller direkt somna om så vad spelar det för roll, somnade rätt
'tidigt' inatt så. imorgon har jag sovmorgon så då gör det inget om jag nu
inte ändå lyckas somna så värst tidigt idag, jo vad mer.. har hunnit med
att se en film här, såg klart den nyss 'Over her dead body' och den var ju
bra, rätt så skojsig.

har inga planer för idag, har fortfarande ont i magen så jag får se hur jag
ska ta och göra, för jag har typ inte någon ork till och göra något ibland när
det börjar göra så ont, fast jag har lust och dra ut nu när det ändå inte regnar,
regnat typ i en vecka här så, det skulle vara skönt!

och åh! nej, nu ska jag avrunda! ha det bäst, hoppas ni haft en trevlig helg:)

En dagens låt ska jag även dra med idag!
och då är det verkligen dagens eftersom att jag förmodligen
inte kommer kunna sluta att nöta den..

Så, DAGENS:
enjoy.

Priddy boy - Dancy time

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0