det är bara o ta det med

en nypa salt.. visstvisst.

no one's gonna love you when you're old.

godmorgon, är uppe med tuppen idag, och visst har jag vaknat tidigare än såhär,
idag dvs, men fick först nu för mig att skriva här i bloggen.. har suttit med mina
finska uppgifter eftersom att jag inte var klar med den, så något har jag ju fått gjort
nu under morgonen.. borde faktiskt också ta och läsa i historia böckerna så att
jag kan skriva den där uppsatsen, men det får jag nog lämna tills senare..

och, solen skiner och det är amazing, nejmen tidigt under morgonen var det nästan
varmt utomhus, haha nejmen, nästan noll grader eller något.. idag blir det förresten
hockey, det ska bli skoj!

och vet ni vad? eller nej förresten jag ids inte dra upp en massa här för det är bara
för sorgligt för att vara sant, det är så sorgligt.. huh..

igår så var jag och kollade finalen, battlebox. och det var dom där från umeå som vann,
sen efter det var det 'efterfest' och så drog vi och chillade där en stund, och så joinade
även marie oss.. sen så började bli rätt sent så vi drog iväg till torne, och där spenderade
man några timmar.. en hel del peeps, trevligt umgänge och så, sen så pratade jag även
med j, och han har blivit en nörd:p och jösses vilket liv det ändå var där, hela trappuppgången
hade fest, elr inte trappuppgången men varenda lägenhet, så folket sprang i flock runt där
hela tiden, haha.

hoh, det var skoj det var trevligt och vara där, men kvällen var bara för misslyckad ändå,
haha, får man en kväll då man känner sig nere då blir det misslyckat, nåväl..
och jag är less, men det är väll bara och ta det med en nypa salt.. jo!

nejmen, nu ska jag kila iväg..


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0