det är dom som krossar hjärtan på rutin

japp, det är dom.

Goddag allihopa, just nu sitter jag här och tar det lugnt, sitter och lyssnar
på bob marley, haha och well i'm ok! Igår hade jag väll en hel del energi
i kroppen, men samtidigt så ville jag inte hitta på något speciellt, bara vara
för att det är härligt ibland, men under kvällen drog jag ut med tomppe ett
tag osv, fast inte för så länge..

Och idag vaknade jag halv tolv ungefär, och snart måste jag börja vakna
upp tidigare om jag nu inte gör det automatiskt, nå väl jag får väll se hur
det blir med den saken, vill inte älta över det nu nej.. Och så har jag bestämt
mig för att inte göra något med håret nu på ett tag, eller jo ska fixa min utväxt
men sådär annars ja ni hajar, ska låta bli och platta det och så får det ju
förfan ta och självtorka efter varje dusch, mmm och inpackningar ska vara
hårets bästa vän nu, det är inte sådär oh slitet, men.. det ska åtminstone få
ta en paus, och så ska jag låta det växa! ska ha långt hår, tror jag.

och jag måste då säga jisses hur tyst det är här hemma när inte tindra och
thea är här nåmer, hahaha. alltså då när dom är och hälsar på då är det
verkligen liv och rörelse, ibland sitter man och funderar över hur man kan ha
och hur man själv har kunnat ha sådär mycket energi, vartifrån räcker all
energi egentligen? och min hund var ju först värsta fräckisen måste jag även
säga, jag låg förfan och soooov, ursäkta ordspråket men, och vad gör inte
hon? plus att hon är rätt stor så, jo hon hoppar upp i min säng, stolle!
Och när man ska försöka få ner henne så börjar hon bara busa och nafsa
och sparkas med tassarna och rulla runt och jag tänkte typ oh no, oh no.
-.- don't even try! nå det gick inte så bra för mig för att jag var så sömning,
men till sist jo!

Som sagt så behöver väll dom också närhet och det är så härligt när vissa
hundar är så mysiga, hahaha.
Hur som helst, har hunnit med att sitta ute där, det har varit helt bra väder och
det är verkligen tur det, och jag vill ha mer av det fina vädret, skulle ju aldrig
skada.. Nu ska jag kila iväg.. Ha det bra!

- what if it hurts? what if it hurts that bad that I could rip out my heart just to
not feel the pain, what can I do, what would you do?


Dont worry about a thing,
cause every little thing gonna be all right.


något på hjärtat?
Postat av: p

du har snajjsiga bilder ^^

2008-08-11 @ 17:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0