det är så skönt..

och få sova sådär riktigt länge, åh vad det är underbart! och det är alltid ett
extra plus eftersom att man samlar en massa energi, och så är man typ som
en duracell kanin nästa dag! nu har jag laddat upp bilder från igår, förrgår och
dagen före det och även andra sommar bilder så nu kan jag börja ladda upp
bilder hit, och då tar jag och börjar med gårdagen..

jag satt hemma här, och så höll jag på och doona med något i mitt rum när jag
ska gå till sidodörren för att se om sofia kommer, helt lugnt.. och när jag kommer
ut ur rummet och skall gå dit, vilka kommer då inte emot mig helt plötsligt där vid
den där 'vändningen' jo sofia och tomppe, och jag skrämde dem och dom
skrämde livet ur mig, tänkte först att det var nå strangers.. haha, japp och så gosa
dom med aya och så drog vi ut efter ett tag.. vädret var även si sådär, och därför
måste jag nämna hit en sak, vi har haft bra väder idag, hurra för det..

japp, vi tog hursomhelst hojarna och så drog vi förbi tomppe där det var typ
fene nejmen jao, och så satt vi där en stund och chillade i hans rum osv.. det
var lite tomt när man inte hade en zorro där som är helt wild och crazy.. jo, sen
bestämde vi oss för att dra vidare mot stan och jag hade glömt något hemma
och så skulle jag hämta mana samtidigt eftersom att jag hade planer på att
handla något, tomppe kirrade öl och så åt sig, och jag tog mitt och sofia fick
drömma. hur som helst så kom vi fram till stan och tomppe hade typ tagit ihjäl
en flaska, japp det var bara en så då var det väll lite lugnt, förutom att han fick
ångest över det.. sen lämnade vi hojarna för att dom var jobbiga, och gick iväg
för att möta mathilda där vid amanda, så drog vi allihopa iväg till stranden för
att se vad som pågick där, men det var ganska dött ändå, eller inte helt då men
rätt så..

Hur som helst så stannade vi inte där så värst länge, satt och fulade oss och
tog en massa bilder och hade glada stunder, japp. Sen bestämde vi oss för att
dra vidare, och musik höjer humöret så då fick jag och mathilda dra en finfin
dans igenom stan, ja och det är ganska så roligt.. så då var det samma låtar som
sist som gällde typ homecoming och take you there, fniss.

Sen drog vi dit vart vi mötte Mathilda från första början och så började folk droppa
dit, pauline först och till slut var det ett helt gäng med folk där, och det var jätte
trevligt och träffa alla och så, det var ju som sagt alexandras födelsedag!
Och då var det bilder som gällde än en gång, typ tusentals bilder från alla olika
håll, massa kameror eller så inte men ja. När vi hade joinat dom och så så drog
vi iväg till frasses eftersom att folket skulle äta, och så satt vi där ett tag och ja, sen
kom även ceder dit och var social, hur som helst så drog vi till max sen där jag än
en gång köpte en dumle blizzer, nu ska jag aldrig mera köpa en sådan, eller
kanske någongång men just nu har jag typ tappat suget helt..
Vi satt där hursomhelst ett bra tag och snackade om en hel massa och jag var
trög jag vet, sen drog sofia och tomppe iväg till marielund eftersom att sofia skulle
upp tidigt, för att hon skulle jobba idag.. Så jag drog iväg med c till amanda där
Mathilda sa att hon väntade, men när vi kom dit var det fan tomt så då ringde jag
henne och då först kunde hon säga att dom var vid t-kalles. Människan blandade
ihop ställena minst en miljard gånger.

Och då var jag social med henne, eller vi var rätt sociala med henne fast ja.
Så satt vi där ute och pratade om ditt och datt och sen kom även Simon och
jens förbi där, fast den här gången var jag mer pratsam än sist iaf, ha ha, och
definitivt inte lika elak. Nå vi var där ett bra tag och sen var klockan ett och då
skulle ceder hem, och jag hem och mathilda skulle iväg och käka eller något
så ja, och vid det laget var jag redan trött.. Sen gick vi iväg därifrån och så
pratade jag med Sofia i tel och nu kommer jag sakna henne, för att hon alltid
är borta. Nu ska jag kirra bilder hit, så får ni se dem istället.. bilder säger mer
än tusen ord, japp.. Ha det så bra! :)

här började kvällen typ? eller påväg till tomppe, sofia&tomppe härjar.


stranden, mathilda:)


mathilda & jag -stranden:) HAHA, smile.


jag, mathilda och sofia - stranden:)


jag-mathilda-sofia (stranden fortf) haha


marie, pauline och jag! -stadi.


jag, födelsedagsbarnet alexandra & marie -stadi:)


emmy, pauline och alexandra! -stadi:)


emmy, alexandra & marie (bakom bakom) stadi!


alexandra, pauline och marie! :)


sofia & mathilda:)


emmy; såhär ska man öppna!


jag och emmy


jag och pauline


pauline;p


mathilda (tomppe) och jag. marie i ena hörnet, alle&jenna där bakom=)


tomppe och jag! + kaninöron


pauline och mathilda!:)


marie pauline och mathilda:)


alexandra, marie, pauline, mathilda, sorbas och jag:)


jenna, alexandra, marie, pauline, benjamin, mathilda, jag och emmy.


jenna, alexandra, marie, pauline, benjamin, mathilda, jag och emmy posar!


benjamin&paue där bak, jag och ja


marie, (sandra där bak) emmy, alle, benjamin och jenna i hörnet.


pauline och emma som ser upp till henne, haha nejmen:)


alexandra, emma och emmy :D


emma och emmy (emmy tvingar med henne på bild) haha om ni undrar.


emma, jag, emmy, sofia, jenna, marie, sandra(mathilda bakom) alle, benjamin & paue:)


mathilda och benjamin:)


emma, jag, emmy, sofia, jenna, marie, mathilda, alexandra, benjamin & pauline
storleksordning:)


och min blizzer!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0