ge oss värme tack

min sömn blev störd, haha eller så inte. Men, jag hade svårt och somna inatt,
det berodde nog mest på att jag blev pigg där mitt i allt på morgonen, så efter
att jag var upp en sväng vid halv sju på morgonen så lyckades jag somna, och
det var härligt det, haha. Vaknade vid ett, om inte lite före.. Så då kanske jag lär
somna tidigt idag vilket skulle vara otroligt skönt, och det lär jag nog göra..

Vädret är inte desto bättre, det är tråkigt, för på morgonen var det full solsken,
och det såg ut och bli en varm dag, men nej såklart inte.
Så hursomhelst har jag bara-- legat och segat i sängen i väntan på att få ork
och stiga upp, sen hoppade jag in i duschen, åt frulle och nu har jag hela den
här dagen framför sig, så nu återstår det och se vad jag ska hitta på..
Har nog lite och städa, så det ska jag nog ta tag i först och sen ska jag börja
fundera på hur jag ska göra med rummet, jag vill göra något åtminstone.



I loved you, and I should have said it,
but tell me just what has it ever meant?


Ja men nu ska jag göra det jag tänkte göra från första början istället för
att sitta och sega här, så ha det så bra och så uppdaterar jag någongång
sen igen eller något, ha det så bra! Ciao.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0