haha jag är less

på underliga kramper!

Kom hem här för en liten stund från kuben, och jo det var visst så
att målisen var sjuk så nu hade dom någon, från kalix tror jag det var.
Och Simon sa det där smeknamnet men jag är helt glömsk.

Efter att Asplöven förlorat sist, så vann dom dagens match med 7-3,
och jo människor såklart man märker skillnad på laget nu och det som
var i våras, men dessa människor kommer bli riktigt jäääkla bra kan
jag tänka mig, det här är ju bara början! Nejmen det var en helt bra match
och det ska faktiskt bli roligt och intressant och se hur spelare utvecklas
för sådant sker ju hela tiden gradvis!

Och imorgon ska vi lyssna på en föreläsning i tre timmar, dvs vår klass,
och typ gå fyra tullar/innebandy, och det pga att vi är en så stor klass, vilket
inte är vårat fel, samma med paue och deras klass, dom får spela brännboll
för att dom har så stor klass, det är faktiskt orättvist! vi borde också få ha råd
med roliga aktiviteter som alla andra fast vi är mkt fler.
Nå det är visst så det fungerar.

På söndag blir det hockey igen då Asplöven möter Luleås j20 lag!
Det ska väll också bli spännande och se hur det går.
Nu ska jag kila iväg och fixa lite, och så ska jag lägga mig för att sova.
Skönt! Ha det superduper bra.

något på hjärtat?
Postat av: Marie.

och vi ska till LULEÅÅÅÅÅÅ och leka!!!!!!!1 deru

2008-08-27 @ 21:54:26
URL: http://inmortalizar.blogg.se/
Postat av: p

jaaa, ruggi elakt!

2008-08-28 @ 08:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0