hallo

@ haparanda by night typ.

Jag är dessutom uppe med tuppen idag, vaknade vid halv åtta redan av någon
konstig anledning, jag hade ju fått sova ut idag om det nu hade gått men mina
kramper i magen, eller magen och magen men där uppe, mellangärdet typ..
fortsätter, blä för att det inte ger sig nu. Däremot har jag blivit friskare från den
förkylning som sakta började ta fart i mig!
Och jag är sugen på fanta av någon anledning, jag skulle faktiskt kunna traska
iväg till handlarn eftersom att jag ändå skulle vilja ha frisk luft, men borde nog ta
och äta frulle först och se sen om jag ska göra det, eller bara dra och promenera
med hunden..

Var inte ute så sent inatt, fick nog där och då cyklade jag och Erica hem..
Äsch kan skriva lite mer sen.. men jag bjuder på en-någon bild nu och så slänger
jag upp fler bilder senare eller nå, ha det superduper! :)

hej!


inatt ----förnyad än en gång matti!

något på hjärtat?
Postat av: Johan

Gå in på affären och säg höggljutt till den i kassen

- ditt jävlaa svin

så säger hon säkert

- förlåt ?

så säger du med lung röst.

- En fantan apelsin =)

Ganska roligt faktistk , du kan ju tänka de alla fall när du är där =)

2008-08-23 @ 09:36:34
URL: http://crazyek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0