helg!

äntligen, det ska bli skönt, eller det är redan skönt för den delen.
kom hem här för ett tag sedan från a-hallen där vi hade idrott, fick
tyvärr cykla hem tillsammans med erica och tomppe i ösregnet,
inte nå vidare roligt iaf, men det gick ju! så nu har jag fått på mig
torra kläder och det är häärligt! sitter och pratar med sofia i telefon
och funderar över vad jag ska göra idag, det återstår och se!

jag har ont i min ena arm efter att jag har bärt runt på en massa
dead peeps i b-hallen så, hoh. nu ska jag nog ta och avrunda och
se vad som finns och göra för tillfället..


Och jo jag fick en fråga av dig pauline om du nu läser det här vilket
jag inte vet, men jag har ingen aning om din snygging nummer ett
är bra eftersom att jag bara sett honom gå till träningarna men aldrig
sett han spela eller träna sådär så, haha det får du nog ta reda på
själv! :D Om jag inte ser dvs!

Ha en superduper trevlig helg=)

något på hjärtat?
Postat av: p

hahaha :D nej men eftersom jag inte hänger på kuben vilket ni gör så kan du ju ta reda på de :D haha!

2008-08-22 @ 14:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0