how to save a life.

halloj, kom hem här nyss från erica..
sitter här och tar det lugnt för tillfället och funderar över vissa saker och ting..

Började dagen, med att jag vaknade förstås, och lyckades sova till halv två eller
något sånt var klockan iaf.. Satt här hemma och surade över det inte så trevliga
vädret, nejmen jag fryser jätte mycket hela tiden, ha ha.
Kollade två filmer, thr3e och förtrollad, och dom var ju inte så jättejätte långa så.
Helt bra!

 

Hursomhelst.. När jag hade kollat färdigt förtrollad så invita erica mig med till
ica eller nå, så drog jag iväg med henne och nora.
Och så träffade vi även på Mathilda och Fredrik där utanför, så vi stannade en
stund där och pratade med dem..  Men som sagt så blev det ju kallt och vistas
där, så vi drog hem till Erica.. Där vi typ legat och slappat, snackat skit om en
hel massa, planera och prata om nu-tiden och framtiden osv, sen har vi även
kollat runt på olika saker.. Och ja, vad som behagar oss.

Sen stannade jag även ute här en stund med Nora och snackade om allt
mellan himmel och jord praktiskt taget, och det var rätt nice..
Man behöver pratstunder typ hela tiden iofs.. Nå vi får se hur det blir med allt.
Ska avrunda nu iaf, ha det bra! Ciao.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0