I never thought it would hurt this bad.

08-08-08 - och jag ville skriva ett inlägg under den här dagen, och det bara för
att.. ja bara för att något.. idag gifter sig säkert jättejätte många människor, jao.
Och 08-08-08 dagen började speciellt, satt typ här och skrev med erica, så hörde
jag nå konstigt utifrån, japp åska såklart.. och så gick strömmen, hann inte mer än
öppna dörren så insåg jag det, alltså innan strömmen gick dvs!
wei, och det var typ vid tjugo över ett som jag upptäckte det, och såklart så kunde
jag inte somna för att det höll på ända till typ halv fem på morgonen, riktigt
irriterande efter ett tag faktiskt.
Vad kan jag skriva.. finns väll egentligen inte så mycket och säga. Ska väll umgås
med tjejerna idag, mysigt. Ha det bra..
(dessutom förmodar jag att det kan bli en paus här, kan.. för jag har ingen lust)

I'm so much angrier now than I was yesterday.

DAGENS:

Coldplay - Don't panic
 

Coldplay - What if



Remember me

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0