i suck

jag tänkte att jag kunde ta och skriva lite om min helg, eller somsagt
om halva helgen, haha eller vad jag nu ska säga (skriva)..

igår så vaknade jag inte direkt så tidigt som jag tänkt mig men vid 9
var jag uppe och doonade här hemma, kom fram till att jag skulle vara
tvungen att packa och allt, fast det var ju inte mycket men med mitt minne
som jämt och ständigt sviker mig så var det aj, och eftersom att jag
kunde konstatera att min far var hemma då jag hörde honom så förstod
jag att det började bli 'stress' men ack, jag hann faktiskt med en hel del
grejer innan vi kom iväg, och det var ju tur det iofs..

jo sen så åkte vi iväg osv, sen så var vi förbi ett place där i finland, där
efter kemi, ja och då blev jag sugen på glass, gott!
och så kikade jag på alla möjliga glassar och bestämde mig för en
batman, the dark knight, hähähä. och iofs så var den rätt god måste jag
då säga, enligt min smak dvs! sen så åkte vi vidare osv, och min hund
höll på och apa sig där bak och ja, hon är rätt söt av sig hur som helst..

dagen kom och gick väldigt snabbt, jag hann knappt med den, haha satt
mest där ute, nog för att det blåste rätt så rejält men det var skönt, orkar
ju inte sitta inomhus någonstans hela dagen och lovet närmar ju sitt
slut och allt, och så var jag väldigt modig igår också, jag badade nämligen
tre gånger, tre tycker jag är mycket för fega mig, haha. och plus att det är
en älv, och dom är ofta kalla, brrr. men som sagt kunde jag ju kontra det
hela med bastu så det jämnade ju ut sig till sist.. sen har jag även suttit
och misshandlat mig själv, eller inte bokstavligt talat men jag skulle nästan
kunna påstå det, haha. sen var jag lite social med emil men finland ruinerar
min mobil, så sen när peeps försökte kontakta mig så var det inte så skoj..

Hur som helst så har jag ju varit då i finland, myst, badat, kräftskiva för att
sammanfatta det hela, och det var rätt nice, kräftskiva dvs!
Det var helt gott fast det blev nog lite för mycket av det ena och det andra
igår, ha ha så jag har inte mått toppen idag. Vaknade förresten redan vid
sju på morgonen och då kände jag att jag mådde pyton, och plus att
huvudet kändes lite väl tungt, hade iofs fått rätt lite sömn så. Så satt jag
uppe och började glo os, simning! Och då såg jag Michael Phelps ta sitt
sjunde OS guld, attan att det var så tidigt typ sju på morgonen, tänk om
man sover.. Eller iofs så såg jag den delen femtusen ggr om och om igen,
plus den med Therese Alshammar för det gick i repris ca 1000 grr, så
att jag tillslut kunde utantill orden som tränarna sa, hahaha.

Men.. jag måste då erkänna eller finns inget och erkänna för alla förstår nog
det.. jag är grymt imponerad av Michael Phelps, gud sju os-guld, toppen mannen.
Jag hoppas att han får det åttonde, skulle ju vara så skoj för honom, ohla!
Men nu ska jag gå och ta mina kalktabletter innan jag glömmer det och så
ska jag se om mitt illamående ger sig, sen ska jag först ta och bege mit ut i
affären på jakt efter hårfärg och ja, sen får vi se vad som sker.
Ha det så bra då, pusshejdå!


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0