I want so much so bad

Jag har haft helt sjukt roligt här för en liten stund sen..
Jo det hela började med ett sms som jag fick från Erica.. fast det utvecklade
sig till att hon ringde mig, där hon är hos Saku i ötå. Nej seriöst vad jag har
skrattat.. Hursomhelst så berättade hon en hel del, och den kvinnan är bra
på att avslöja sig måste jag då säga, hon skulle behöva en riktig täckmantel.

"Man kan fan inte vara så dum,(säkerpåsinsak) man kan väll inte vara så dum?"
(definitivtosäkrare)

jag skulle tippa på att man kan vara så dum, eller beroende på vem man är
och hur dum man är annars dvs. Okej, fast jag ska typ inte skriva om det ännu
åtminstone, först sen efteråt när allt är över, hahaha och oj jag kommer nog
sitta och skratta när jag tänker på det här efteråt.

Men nu ska jag sluta svamla för ett tag!
aja, lucas!



Man, Could I make you go, where I go..
If I had my chance I'd never let you go.


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0