ikea,handla,borta!

sitter och pratar med sofia i telefon och funderar över vad jag ska
ta och handla, ska nog dra förbi ikea här på ett tag så med sofia
och tomppe och titta runt lite..

min syster, hennes man och deras döttrar är här och hälsar på just
nu så det är direkt lite livligare i huset, och det är bra för de är tråk o
vara ensam, de är så tyst, haha. och jag har suttit där ute och pratat
med dem och ja, vädret är fint, det var riktigt varmt och skönt..
sen fick jag även veta vad dom här kramperna eller smärtorna kan
bero på, men eftersom att det känns på ett visst ställe så vet jag ju
inte.. och min bror, är en musiknörd.. nejmen nu menar jag något
super mega positivt med det och det är iofs jag med, men det är bra
ifall det är någon låt som är nästan omöjlig för mig och få tag på
då är de bara o fråga honom, för han har dom där braiga låtarna,
och nu var det helt omöjligt för mig och hitta en speciell låt, visste
typ nada om den..

men vem har inte den låten? jo såklart så har han den, och det är bra
för jag vill lyssna på den just nu. nu ska jag gå och umgås lite och sen
ska jag iväg till ikea och sen iväg, ha det så bra!


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0