i'm sky high!

nu tänkte jag göra det jag verkat vara rätt duktigt på, här på bloggen..
dvs att ladda upp bilder, ja om detta nu inte sedan visar sig och sega alltför
mycket för då är det bara jobbigt.. drog ut med erica här tidigare på en liten
trip eftersom att man blev rätt rastlös inomhus, vilket jag är nu igen..
hursomhelst var vi runt lite överallt, men kirrar bilder hit så beskriver jag sen
haha, tia var även förbi här för ett tag sen en snabb sväng:)

och på tal om en massa så ska jag nog sätta mig framför tvn strax och börja
se oth från början, första säsongen väntar, sen skulle det även passa bra med
popcorn, men nej jag vet inte, ska iaf börja se det i väntan på att mina parents
och aya kommer, för sen kanske jag släpar iväg henne med mig ut så drar vi
och går-springer ja vad hon nu orkar med efter att ha varit där var hon är nu.

imorgon ska jag nog dra iväg på jakt efter en jacka, vill som ha en ny såndär
vindjacka, det skulle allt vara bra eftersom att jag har vuxit, hej och hå grattis
äntligen malin, så vissa börjar bli för korta vid ärmarna, sen ska jag på jakt
efter skor, eller 3 par som jag funderar över, men ska inte införskaffa mig alla
då två av dem kostar en hel del, och jag lätt kan förstöra skor, beror väll på
skon helt och hållet! jo, sen var jag även smart.. jag loggade in på min gamla
msn idag, bara för att.. och det var nämligen smart gjort, tur att jag kommer ihåg..
Japp och så var det någon som just ringde fel till mig, trevligt.. någon.
"hällöööö, ahapp. hällööö? ahrrr, vart har jag kommit? ahapp, då har jag nog rrringt
feel, ursäkta mig jähäjää" är inte så bra på att härma ursäkta.

Vidare till msn saken, jo det är alltid bra och titta in där någongång, hur som helst
så upptäckte jag till min förvåning att en lagt till mig  (min gamla) och jösses, jag
har försökt få tag på dennas msn länge, väldigt länge men utan framgång, så det
var ju riktigt nice, så nu kirra jag barndomsvännens elr ja barndomsvännens msn
och nu är jag väldigt nöjd! back to the trip and the photos.


dumma man ser inte så bra, men ack där är mina krullisar, haha.
krusiduller, har som inte plattat håret så det är loooockigt som f-n!


solen lyser mäktigt över blommorna, (idag)


det hela började väll hemma! och dessutom ett stort
fett minus var att jag klätt mig typ för en dag i antarktis,
illa för det var visst varmare än vad jag trodde ^^



denna hade jag äran o hålla i och
fota, och den var fiiiiin:)


tomppes tågbro


erica, vid mitt b-place, haha!


capeeastspan


sen fiskade erica lite


medan jag grävde i gräset


så fick jag en bukett inkl. egna blommor! -här ska jag gifta mig!


och så gifte jag mig med mig själv.


hmm, kastar iväg buketten, fast det ser ut som om jag utför
någon sorts yoga-move eller något, vackert!


och den fina buketten föll :$


och närvarande var erica!


vi drog vidare till den där grymma lekparken?


snackade om en massa, planerade barn i framtiden!


Riekkola-välivaara


från fågeltornet.


ska vi bada? haha vad mysigt

 
fifan vad jag skratta när jag la dom såhär, bilderna är tagna ur olika
vinklar-olika avstånd, gud jag ser ut som värsta långisen, typ 100 m.
jämfört med erica.


stackarsliten


slut!


nu ska jag kila iväg och kanske slå på oth och ja, ha det så bra!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0