i'm so excited!

jag suger!
och oth är bra.

Godkväll, tänkte att jag sku klämma in ett inlägg här innan jag lägger mig,
under kvällen så var jag och handlade först och ja, köpte samtidigt en
almanacka eftersom att jag tänkte att det för en gångs skull skulle kunna
vara bra och ha nu när jag, ja jag vet inte riktigt vad jag försöker komma
fram till, sen köpte jag en bliss och mums den ser god ut, och snart får
jag äntligen äta godis, real candy igen - jag är liksom stenhård nu ett tag.

Och nu börjar dagarna bli allt kallare och ja, under kvällen drog jag förbi
Sofia, var förbi kuben och spanade runt där lite, och det var svin kallt där..
Sen var vi med tomppe, var förbi ica osv, satt där en stund för att bara chilla
och så såg jag 'mina bästa vänner' där som jag tycker om o visa fingret till,
vilket dom inte tycker om, haha. värsta ungen jag är då, hur som helst, sen
snackade jag med emil i telefon ett tag, mmmm han är snäll! och jag måste
då säga att hans dialekt är goo, nejmen förstår mig inte på lulebor (alltid)..
sen så cyklade vi runt här i marielund och
satt vid stenarna och pratade om allt mellan himmel och jord, mys.

Japp, har anlitat Sofia som min eventuella i värsta nödfall frisör, haha.
Men nej jag tänker inte klippa det nu, och jo jag ska ha långt hår (bestämd!)
Nu ska jag kila iväg, duscha och så, måste ju ändå upp tidigt på morgonen,
ska nog stiga upp vid åtta, det blir nog helt okej för min del.. Och sen ska
jag åka iväg till Finland, och så kommer jag på lördag!
Men ni får ta och ha det så bra, och så uppdaterar jag mer här sen när jag
är hemma igen eller något, kanske sen när jag fixat håret och så kanske
bara kanske.. slänger jag upp en bild här, vem vet.

Pusshejdå

okej, jag håller med om att du är ett svin.
men måste du verkligen få det bekräftat?

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0