it's easier to lie

dagen har spenderats tillsammans med erica och nora..
först så drog jag iväg med erica till kuben, efter att jag städat lite här,
vi tänkte bara checka läget där och se sådär en stund, så vi satt väll
där och kollade en stund på småbarnen, ganska nice.
GERT

Sen så drog vi förbi Erica, och så mötte vi Nora.. Cyklade först till ICA,
tog en fika, sen drog vi till coop, och max och vidare till jala..
Sen var vi även förbi Ikano osv, och så har vi spenderat tiden hemma
hos Erica där vi haft trevligt, haha. Nu har jag ingen aning över vad jag
ska ta och hitta på, ska höra med e och n om vi sku hitta på något.
Nu kila, ha det så otroligt bra!
Ciao.





suuuuudddig, heeeeeeeeeee.

HEJDÅ

DAGENS:

Chris Brown - With you

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0