it's too late.

Godmorgon.
Vaknade någongång vid halv sju tiden, låg och segade i sängen i en timma och
så tänkte jag att halv åtta var lite väl tidigt och stiga upp, att jag kunde försöka
sova en timme till eller något, men det gick ju hur som helst som det gick... Ja..

Igår på kvällen drog jag ut med Sofia och tomppe, var till ica, fika och så var vi
bara och cyklade runt lite här och där och checkade och pratade om ditt och datt.
Sen så drog Tomppe hem lite senare och vi stannade kvar i stan, mestadels så
cyklade vi bara runt, och så drog vi en sväng till marran och så drog vi tillbaka dit
och så var vi lite här och där, träffade mathilda, limmpan, alle, jonas & jens vid
stranden så vi stod där ute med dom och ja, sen kom även Gunnar dit för att vara
social... -.- retsticka! Ja vad finns det och säga, sen så var kl nästan tolv och då
bestämde vi oss för att bege oss hemåt, båda skulle upp tidigt, och sofia skulle
på konfa idag någongång, efter 10 så då var det ju dags..

Sen när jag väl skulle lägga mig inatt så tänkte jag att jag sku påbörja en ny
bok, lite smått, men jag hann typ läsa 2-4 sidor (varav 2 innehöll kartor) haha..
Somnade nästan dirr, och ja.. Nu ska jag ta och äta frulle snart, sen ska jag ge
mig iväg ut i skogen för att springa lite med vovvsingen bl.a! Sen ska jag ta tag
i alla mina saker här hemma, bl.a håret till och börja med och ögonbrynen,
sen måste jag även sy några grejer och rensa lite bland mina korgar!

Nu ska jag iaf kila iväg, ha det så bra och så uppdaterar jag någongång igen,
ska försöka använda mig av min kreativa sida nu istället.

Och btw.. så skrev jag ju om Michael Phelps igår och jag är grymt- ja helt enkelt
sjukt imponerad av honom, han klarade det, han lyckades och det gör en glad..
Snacka om fantastisk, Åtta OS-guld, åtta grenar! Och sju världsrekor på samma
OS! Snacka om att finnas med bland os-historien, länge! Grymt duktig:)



något på hjärtat?
Postat av: Anonym

är mp SVENSK?

2008-08-17 @ 17:03:12
Postat av: malin

Nja, flaggan på bilden talar nog sitt:)))

2008-08-17 @ 21:54:05
URL: http://maajo.blogg.se/
Postat av: Marie.

ojjjj :((((

2008-08-18 @ 15:28:51
URL: http://inmortalizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0