jag suger!

ja precis, jag suger och jo jag släpper taget!

och hej mina kära läsare, jag vill bara påpeka en sak..
jag vet att bilden, dvs min visningsbild här på bloggen är rätt suddig så jag
har helt ok syn och är fullt medveten om det så ni inte nu tror något annat..
men så är det, kan skriva lite kort om gårdagen och denna dag..

igår vaknade jag någongång vilket säkert inte är så intressant, så kollade
jag två-tre avsnitt av one tree hill och det är bara för bra måste jag då säga,
sen drog vi iväg med family till typ kivijärvi med min kära hund, jag kanske
slänger upp bilder någongång och om inte så gör jag förmodligen det på
pixbox, men hunden behöver ju ordentligt med motion, och det bästa är att
få ha henne i skogen, där hon trivs och springa så mycket hon vill, ostörd.
sen så träffade jag nora när jag kom hem på kvällen och vi drog till max,
sen cyklade vi runt stan och snackade en massa shit, stannade vid skolgården
och bara checkade läget där och pratade om ditt och datt, riktigt mys..

sen så idag så vaknade jag väll rätt tidigt, men låg och degade i sängen ett
tag eftersom att jag frös, haha. sen doonade jag lite här hemma och kollade
ett one tree hill avsnitt, sen drog jag iväg med nora till ikano osv, och jag tror
jag hittat en ok jacka och skor nu så, sen när jag kom hem satte jag mig framför
tvn, och så kom även mor min hem så satt vi där tillsammans och kollade två
oth avsnitt, mys! och så drog vi, ja jag och min alldeles osmarta familj, minus
mina smarta syskon till skogen för att motionera aya, trots att regner öste ner
som bara den, men vad gör man inte för hundens bästa? hahaha.
dummadummadumma oss, haha nå vi var helt genomblöta, så det kändes
verkligen skönt och få dra på sig torra kläder.

sen hämtade vi mat från scan-handlarn och ja, mys!
nu väntar jag på att regnet ska lugna ner sig lite så att jag skulle kunna dra
ut eller något, ha det bra, måste avrunda! pusshejdå.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0