men åh.

now you're standing alone wonder why did you fail.

Jag får se vad jag hittar på idag, ska nog iaf dra och se battlebox finalen
och dessutom så skulle jag inte vilja avstå då jonna t.o.m bad oss att komma,
och det gjorde även bea med! och man vill ju se hur det går för jonna och dom.

har vart i stan idag förbi m och fikat bl.a, tindra och thea är här just nu och det
är direkt mycketmycket livligare i huset!
jag har lust och dra och springa, men först och främst ska jag ju äta och sen ska
jag förbi kuben där sofia och dom lär vara, ska samtidigt föra en tablett till sofia
ifall jag har kvar några! (obs! värktabletter, eller nej tabletter mot migrän)

sen så kanske vi skulle till torne, får se hur det blir med den saken..
nu ska jag kila iväg, ha det superduper bra! ha en trevlig fortsatt helg.


fuck you jerk
i wanna plant your feets back on the ground.....idiot!


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0