nu.. kan jag väll

ta och uppdatera om gårdagen lite mer..
var ute och mötte sofia och så cyklade vi iväg till stan eftersom att vi
skulle möta upp emilia där vid statoil, otur som vi har så spöregnade
det ju, så man var ju helt genomblöt.. hursomhelst så slank jag in till
s-väntrum där vi träffade på emma, paue och marie så vi stannade till
där ett tag, och så drog emilia hem igen och vi drog vidare mot eleven
och det var inte trevligt när jeansen slickade sig efter benen och, ja
det blev även kallt och 'magen' eller vad jag nu ska säga krampade haha.

sen kom vi dit och så stod vi där utanför och väntade ganska länge och
sen så drog jag och sofia iväg till marielund för att ta på oss torra kläder
för det första osvosv, åh!
satt här hemma hos mig och snackade om allt möjligt trevligt, och det
var nice efter att ha vart ute i regnet.. + att vi såg a-lags spelare gå runt
på stan i det vackra vädret och samla pöäng, paue babbla något om
sugmärken osv, tävla mot andra lag så det lät nice :)
Å, och det blev riktigt jäkla varmt och så satt vi även och svamlade här
hos mig, haha men det var väll roligt, man fick sig då ett gott skratt!
- det är p! det gäller min far! (okej aj, ni förstår nog inte) men det lär
Sofia göra om hon läser det, och tomppe o'.. Sen ringde jag även till
Johan för att se hur han hade det, och jag tkr han borde bli frisk..
Och så gjorde vi väll egentligen inte så mycket mer, agerade fotograf
och stekte med aya, nejmen.

Hur som helst så drog vi ut sen igen på kvällen mot stadi med tomppe,
var lite här och där faktiskt.. drog förbi stranden där vi träffade en hel del
peeps och så var vi lite här och där och så drog vi till kalles där allt folk
var så då blev det och stanna där, sen drog tomppe, och så drog sofia
hem, men sen kom erica till stadi för att joina mig så det var nice!
Och som sagt så orkade jag inte längre med mina magspasmer haha
så sen cyklade vi iväg hemåt! Och jag har bilder som ska upp..

sofia! -i en 'jobbig' diskussion!


hey, jag har klippt mig, nejmen


sofia and me, helt röda, påväg ut!


emma, alle, jag!


emma, alle, jag & paue.


jag, paue o john! hahahaha den är så ja. dessutom är jag inne i
kameran!


<emma...alexandra,jag&paue......john>



alle,jag,marie


paue, alle, marie och jag!


alle, marro, jag o matti....limmpan>


samma!


jag o mathilda, förnyade vår... bildsamling


hey girls


någotdead! jag,mattiw o paue.


alle, marie, jag, mathilda o paue


alle & marie, jag o mathilda o ngns hand!


paue o sofia


igen!;D


jag o mathilda!


jag och mathilda


paue


alle, marie och jag


och en sak, vi tre fastnade på de flesta bilderna... haha,
har nog fleeeer än här, vi riktigt måste älskat det där..


alle och marie


heu!


hahahahaha, jag vet inte vad dom sysslar med!


och jag vet inte vad vi sysslar med.


det var allt för mig, ikväll ska jag iväg på flyttpartaj vettu.
sen får jag se vad som sker mer innan det, nu ska jag kila
iväg.. passar på och laddar upp en bild!


sen vill jag dra en
DAGENS LÅT:
och bara för att den är så otroligt otroligt otroligt bästbra skön!
riktigt härlig faktiskt! och så måste jag även bara NÄMNA en till rätt så
härlig låt här (beatles-come together)... tack för mig, lyssna om ni vill,
för det ska jag göra, lyssna och njuta. hejs!

Barrington Levy - Here I Come

något på hjärtat?
Postat av: Marie.

Snyggast.se

2008-08-23 @ 13:34:56
URL: http://inmortalizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0