om jag tappar fästet och trillar ner, så ska jag klättra upp igen.

Japp! Cus every little thing gonna be all right..

Nu kan jag skriva lite om gårdagen, har samlat nog med ork för att börja
fundera över en massa, haha ja precis..
Först så segade vi här i marielund tills alla kände sig redo för att ge sig av
eftersom att vädret var not ok, regnade och så hade det sig där ute..

Så drog vi iaf iväg någongång efter fem eller något, hade varit och handlat
med mor min före det så jag var även en av dem sega, haha. Nå iaf, så drog
jag till stan med Nora och Erica och så träffade vi Emilia där osv.. Var ute,
gick in för att senare förenas med en film, och valet blev bring it on, något
bra kanske. Och så chillade vi, spelade något spel osv.. Japp och så är vi
även mästare på att poppa popcorn, alltså någon som vill att vi kommer och
poppar, (ifall ni inte har nå ork) vi brände två påsar, grattis till oss..

Klockan tickade, vi härjade eller ja.. posade med tatueringar och var allmänt
fjolliga för stunden, för kvällen och forever. Men som sagt så är man bara
barn en gång.. Det var härligt, roligt, mysigt och framförallt ett bra sällskap..
Senare när klockan tickat vidare till halv elva eller något, minns inte exakt så
mötte vi Jonna och Piia där nära folkan, och så promenerade vi runt i stan med
Alva.. Träffade Mathilda och Limmpan utanför Amanda så vi stannade till där
för att vara social, en något så överdrivet social klubb för ett tag..
Och för att nämna något ointressant så minus till Simons musik, den suger..
Haha förlåt, men den var väll helt skojig men ja.

Sen promenerade vi vidare till shell där vi träffade lummi-lummi, och Ewe..
Fast jag var helt off för jag fick rusa till shell och tillbaka och ja vad jag nu
gjorde, inget intressant iaf.. Så drog vi iväg till frasses och hämtade mat, ja
okej det kanske var sent men det var fredag, och inget skulle passa bättre
än det just då, mums.. Och så promenerade vi iväg med maten för att
senare sätta oss ner inomhus vid ett bord och trycka i oss all mat, ja visst..

Efter maten träffade jag Marcus och Tia, pratade en stund med dem och
lånade Scrubs säsong 1 av dem, (och den är något för bra!) Fast det var
något fel på scartsladden så det slutade inte så bra. Varierade mellan att
vara inomhus och utomhus pga den tunga värmen som gjorde en galen.

Sen så drog Nora iväg hem och jag och Erica gick runt ute för att se vad som hände,
vi mötte Markus och hans vän.. Petter(?), så chillade vi där utomhus, och så
stod vi där med Markus, träffade typ Henkka och Peter (?)
..Ja hur som helst så vandrade vi iväg till Max sen med Markus och Petter i
släptåg för att förenas med en dumle blizzer, sen så blev det för varmt så jag
och Erica drog dit utanför för att sitta och vänta på dom där två segisarna.
Så kom även Peter dit, och höll oss sällskap tills dom där två lyckades ta sig
ut från Max, och så har jag även lyckats dra på mig ett nyss smeknamn för
er som inte är intresserade, Broccoli.. Och jag vet inte varför..

Hur som helst så kom dom där andra sen efter ett tag och så vandrade vi
bort därifrån, och den där ena var way to drunk måste jag då nämna, japp och
sen fick dom väll för sig att skrika upp i en trappuppgång? Japp man hör ju
hur det låter.. Sen så fick jag och Erica nog så vi drog inomhus för att sova..
Och halv nio kom vi hem och så, har jag sovit och sovit och ja..
Och jag känner mig sliten fortfarande och trött och ja vart har energin tagit
vägen, nu ska jag iaf städa här (ett måste) så ha det bra, hejdå!

Kan ladda upp bilder en annan gång, har dom på bärbara så ska föra
över dom hit eller ladda upp via den..

Enjoy dom kommer kanske ikväll.. Men däremot tänkte jag uppdatera om här
och lägga upp två låtar, som kopplas till kvällen ändå, king!

Kanye West - Homecoming
 

Sean Kingston - Take you there

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0