One love

Trying to find a meaning
Knowing that I just left it all behind


Godkväll.
Kom hem från Nora här för en liten stund sen, har vart där med henne,
Sofia och Erica. Först så chilla vi, fika och så kollade vi Step up, och den
filmen var helt bra, fast tycker nog trots allt att tvåan är bättre på nå vis.
Sen satt vi även och glodde på sötnosen i 21, haha.

Jag är väldigt trött eftersom att jag inte fått sova, haha! Eller fått och fått...
Men har inte kunnat dvs. Så nu ska jag nog ta och avrunda, uppdatera en
annan dag, och gå och lägga mig om en stund. Ha det bra!

And while you wonder "how's this gonna end?"
I only want it to begin.

Thinking about my heart
I guess you've heard,
sometimes it's heavy
But I just keep moving
When I hit a wall, I look up at the sky
I'm thinking about my maker

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0