out of darkness comes light

Hej och hallå, sitter här hemkommen från nora och mumsar i mig jordgubbar,
japp precis som det låter, och det är bara alldeles för gott tycker jag..
Samtidigt sitter jag här och är rädd för att zombies plötsligt ska dyka upp från
ingenstans och ta mig, skämt å sido.

Under eftermiddagen såg jag en bra film, en film av tusentals..  Börjar nog bli
en sort av film narkoman eller något ditåt åtminstone, sen blev jag rastlös och
bestämde mig för att följa med Erica ut.. Drog först förbi ica, men sen tog vi
även vägarna förbi ok..
Ja vi hade väll inte direkt så mycket och göra ute i kylan så vi drog hem till Nora
där en filmkväll väntade troget på oss.. Visst hade vi beslutsångest eftersom att
ja.. Erica hade typ inte sett flera av filmerna, vilket jag och Nora hade så då lät
vi henne välja helt enkelt, men det blev för svårt för henne. Så vi såg I am legend,
vilken jag sett tidigare..



Men.. Denna gång tyckte jag att filmen kändes läskigare, fast det kanske beror
på vem man ser en film med, eller något.. Å, kära nån vad galen jag blir i
jordubbar, ett plus för att det finns.. Sen satt vi även där och planerade en hel del..
Och pratade om ditt och datt.. Men nu har jag inte så mycket och skriva, tänkte
försöka hitta på något, eller bara roa mig på något sätt här.
Ha det så bra iaf.



I won't always love what I'll never have.


Nog för att jag nött en massa filmer har typ bl.a
kollat de här två filmerna och dom var väll helt bra faktiskt :)
Eller den ena var väll lite konstig iofs, men den andra var bra..

 

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0