over the oceans & over the seas.

just try a little more, harder than before.

sitter här och lyssnar på musik och försöker ta det lugnt, jag vill
hitta på någonting nu, och jag ska nog ta och göra det strax..
först har jag tänkt mig och eventuellt göra en beställning från
hm, ska nog gå och kika in där lite och så ja..

och nu kom jag och erica in på nämnet om de kommande hockey
matcherna och jag ser så fram emot det, åh hockey är så roligt..
Ja, finns förfan ingen bättre sport och glo på.. nu längtar jag ju.
denna skoldag var lugn, hade nå lektioner och så var vi ju somsagt
till biblioteket, men jag kom på att jag hade böcker som borde bli
lästa av mig själv menar jag då, har ju inte läst dem ännu..

jo, och under företags ekonomin så kom k in på ämnet om vad man
är bra på, man skulle nämna fem saker man är duktig på! och när
man tänker efter finns det nog ändå iofs en hel del, men man kan inte
riktigt sätta ordet på det vad man är bra på, inte flera saker iaf..
man tänker, men inte på rätta banor!
(och fifan vad skraj jag blev, hörde nå ljud från nå 'vapen' haha alltså
man hör ju om något är ett vapen) äsch skitsamma, för det var ett vapen
typ eller ja. okej det lät dumt.

Hursomhelst så skulle jag försöka komma på fem saker jag är bra
på, visst börjar man fundera.. Vad är jag bra på? man går ju igenom en
massa, och så känns det som om man gått igenom en hel del, och att
man inte är bra på så mkt, men det är man väll:D jag kom typ på...
- på att göra bort mig!

Och så ska jag ju självklart dra en dagens låt här!
DAGENS:
Lauryn Hill e Bob Marley - Turn your lights down low



Det var väll allt för mig:)
Ha det så bra då, ;-*

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0