sånt är livet.

nu klämmer vi in lite extra tid i schemat! och så tänkte jag uppdatera smått och
kort här nu, har väll inte så mycket och skriva egentligen...
Dagen har vart lång och seg tycker jag, har faktiskt själv också varit rätt seg
hela dagen så, det har liksom inte varit så nice.. Och å, en person är sjukt söt!
Jo vad mer, imorgon börjar jag efter 9 så det känns väll betydligt skönare, och
snart ska jag iväg till amco med Erica och Tomppe och så ser vi vad som sker..
Hockey ikväll, så ska förmedla lite info m mor!

jag---(något så uttråkad): åh vad jag längtar till kvällen. och så svarar mor min
självklart:nå? och så säger man: håååkkkiiii (bara hur det låter) hockey!
ja, inte verkade hon destomer intresserad.. och så säger jag: håller ju på och
bli sjuk.. så hör man bara ett: nå höh! Och själv tycker jag inte att det är något
fel på det, har även diskuterat lite om skola,lärare etc.. Men nu bär det av mot
stan, ha det bra! Kommer med resultat imorgon eller ikväll om jag har tid.

något på hjärtat?
Postat av: Marie.

mmm JAG vet att jag är sjukt söt!!!!!!!!

2008-08-20 @ 17:22:11
URL: http://inmortalizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0