scream!

hej hallå, kom hem här för en stund sen..
sitter för tillfället och vilar mina fötter nejmen stukade eller vrickade eller vad
jag nu ska säga den ena, sådär lite lätt bara, haha.

jao, första dagen i skolan, och det var väll helt bra, började typ 9 och gick
till 3 typ, sen var vi förbi ica för att köpa karra, karradag idag, faller in på en
lite udda dag men det spelar ingen roll för mig nu, haha.
och godis får mig och må illa insåg jag!

Nu ska jag kila iväg, ska kanske sätta mig framför tvn och glo på OS eller
något annat, får väll se. Ha det så bra då!
Och jag kom på att jag sku ladda upp en bild här!

mjao, så iaf..
färgen blev mörkare än vad jag tänkt mig.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0