Skenet bedrar!

Jag fryser och jag kom nyss hem från kuben, och det är iskallt där..
Det säger väll i princip allt, har tillbringat kvällen där tillsammans med
Erica och Sofia, och så var vi iväg med tomppe en sväng också.
Och jag har haft ont i magen i princip halva dagen och det vill inte ge sig,
och det börjar faktiskt bli rätt så jobbigt nu..

Och så håller jag även på o åka på en förkylning, fast iofs så är det nog
inte heller något jag blir förvånad över då de närmsta vännerna drabbats
av förkylningen, och många fler, så krya på er!

Ska strax ta och basta, eftersom att det är skönt och sen ska jag nog ta
och lägga mig, är redan rätt trött. Och imorgon är det fredag och hurra
för det, vad skönt. Sen en härlig helg och så börjar vi först 11.10 på
måndag så jag längtar verkligen till helgen, nu ska jag kila iväg och ta
tag i vissa saker innan jag ska ta och basta! Ha det så bra!

och jag har blivit sååå less på regn, och det har varit skönt med lite
bättre väder för variationens skull! Hoppas även på bättre väder nu
framöver, såja!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0