Skönt!

Jopp, det är skönt med sovmorgon, inte för att jag har lyckats sova så jätte
jätte länge precis. Tänkte att jag skulle fördriva tiden lite med att klämma in
ett inlägg här nu under morgonen.. Börjar först 11.20 så det är som ett bra
tag kvar tills dess, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra, är rastlös, haha.
Nejmen ska nog ta och fixa mig klart alldeles snart och så ska jag kirra en
lunch till mig, sen så ska jag nog möta Nora!

Har nog tre lektioner idag varav en spenderas på biblioteket, skulle samtidigt
kunna passa på och låna nå böcker jag annars skulle vilja läsa så, nå jag
får väll se hur jag gör, intressant mm!

Jag kan väll även ta och ladda upp en bild på datorn och även hit, när det
ändå inte tar så lång tid så att säga, nu ska jag avrunda..
Men ni får ha det kanon, pusshejdå!



något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0