there's no end.

Funderar över om jag ska lägga upp bilder på pixbox istället,
för jag har nog inte lagt in alla här, nae. Det är som lättare med att sköta
bilderna på pixbox men nej jag orkar inte!

Kom hem här för en liten stund sen, ska nog snart ta en dusch eller basta
eller vad som nu än faller mig in i smaken, nejmen får se vad jag har lust
med, fryser ju iofs men aeh nja får se ^^, sen ska jag höra med Nora när vi
isf ska mötas, eller så tar jag det imorgon!

Jag har hur som helst umgåtts med Sofia, vi har varit lite här och där och
sen så kom vi hem till mig, kollade film nämligen "The messengers" och
den var bra, och ganska cool faktiskt, smått skrämmande men saksamma.
Eller smått och smått, man fick sånadär ryck då och då, haha. Okej, man
kollar ju inte heller på dåliga filmer.. Och vi ska se 'Barnhemmet' nu vilken
dag som helst, den verkar bra även den! Intressant, jag vet..


FILMEN!

Och jag måste även nämna att världens sötaste unge
är med i den filmen. -a birdie!
å, sjukt söt menar jag då, japp.. säkert många som sett den!


Sen vill jag även nämna i min blogg att denna snygging fyller år idag!
Och det är värt och nämnas iaf i min egna blogg eftersom att han är
snyggast -(i mina ögon) och han har vart en stor idol i mina ögon, haha.
Shit, he's hot.

 

Och vad mer? Hm, har haft en helt trevlig söndag, en lugn en och
det är skönt det.. Fick även en väldigt bra låt här tidigare, faktiskt
riktigt härlig, men den drar jag inte som en dagens nu, för det blir
det om jag verkligen nöter den, just nu är it's dancy time stuck i mitt
huvud!


Sen har jag väll inte så mycket mer och skriva här..
Nu ska jag slänga upp någon bild på pixbox och sen ska jag hoppa
in i duschen och ja, börjar redan bli trött.. Ha det bra!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0