tisdag, det är nu vi ser extra mycket

fram emot helgen.

Sitter här och tar det lugnt, tisdagen är avklaran, skoldagen dvs!
Det var ganska så lugnt, har påbörjat of mice and men (engelska somsagt)
och ska även ta och påbörja en bok i svenskan, men har ångest!
Och så var jag och pratade med min finska lärare idag, och hon tyckte att
jag skulle göra ett prov för att tenta bort finska 1, det känns för lätt nåväl, vi
ser ju hur det går. Och imorgon har vi ruggia håltimman, så man får väll se
vad som sker då, och jag hoppas att det inte kmr regna, för det sugen mer
än något, nejmen det är faktiskt jobbigt.

Hem orkar jag nog inte fara, men någonting kan jag nog hitta på där emellan,
förhoppningsvis. Imorgon är det även hockey på kvällen så det ser jag extra
mycket fram emot, om det nu ändå kunde vara onsdag eftermiddag just nu..
(trolla marie)..

Ja, efter skolan drog jag tillsammans med nora förbi biblioteket för att leta
fram nå böcker till svenskan, och denna gång lyckades jag få med mig två
st vilket är ovanligt, min smak är underlig på böcker!
Sen så var vi även en sväng förbi skopunkten för att kika på skor och så,
träffade Tia där och hon och brorsan åker till bulgarien imorgon, fybubblan
vad skönt, jag skulle lätt vilja åka utomlands nu..

Sen så drog vi hem och så bestämde vi oss för att dra och köpa skor, velade
lite där borta, och så lyckades vi ändå besluta oss till sist, så nu har jag köpt
ett par nya skor, och dom är söta! Okej, jag ljög. Jag har inte köpt dom helt
ännu iofs, men ska göra det alldeles snart. Eftersom att Tia sa att vi skulle
göra det så att hon köpte dom när hon slutar, ja hon jobbar ju där så sen skulle
hon komma med dom hit när dom ändå ska hälsa på, snart! Och då ska jag
först köpa dom. Omtänksamt. :)

Japp, och snart ska jag basta för nu vill jag verkligen göra det, fryser otroligt
mycket efter mitt och noras kuben besök. Och gissa vem man stötte på där
då? Förutom Sofia och Erica.. ;)

- naaae, feeeem hundra spänn!

Jag har tråkigt, så jag ska ta och avrunda. Ha det så bra!
Pusshejdå.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0