Too bad I fell for it...

Hej igen, fick lust och uppdatera här än en gång, eftersom att jag inte
har så mycket annat för mig just nu... Haha har faktiskt suttit här och
bara funderat över vissa saker, ganska nice.

Pratade även med Sofia här tidigare, men det var alldeles för mycket
oljud där pga alla lägerkids så jag hörde nästan inte ett dugg av det hon
sa, så hon skulle kanske slå en pling sen när hon är lite mer ifred..
Ha ha, och jag undrar.. Varför man gör en sak--eller hur jag nu skall
förklara det, när man ändå vet hur det skall sluta? Eller alltså..
Jösses hur förklarar man? Okej, man gör iaf något medan man är medveten
om hur det ändå kommer "sluta" eller om man säger, hur det kommer vara
sen, och blaha, egentligen skulle man inte göra si och så för att man vet
att det ändå inte leder en någonstans, det gör ingen skillnad.. sådär.
Och sen sitter man efteråt och funderar, varför--när man ändå visste?:D

Ha ha, gud vad bra jag är på att förklara saker... Men hur som helst så har
jag suttit här och funderat över det, men jag kom inte på något realistiskt
svar på det hela, jag tror man inbillar sig.. Eller så lever man bara livet..
för stunden, dras liksom bara med.. Jo! Ha ha, och nej ingenting allvarligt
iaf, bara något som egentligen är rätt roligt.. Om man tänkte på det i ett
annat persepktiv dvs. I know you were right..

Äsch nu förstår jag ju inte ens nästan själv vad jag försöker få ut från det hela,
så ja.. Nu tänker jag nog gå ut en stund eller något för att ta lite frisk luft,
tycker om och tänka igenom en massa utomhus, så hejdå!
Ha det super bra!

This blanket is freezing, it's been out in the hall
Where you've had me for hours
Till I'm sure what I want
But darling I want the same thing that I wanted before

Än en gång en film jag kikat, och den var bra!


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0