Torsdag -tiden står still.

Nästan iaf, eller det känns som det ibland, eftersom att den här dagen
är seg, men det beror nog mest troligtvis på att jag själv är seg.

Den där föreläsningen vi hade med en terapeut/coah allt vad hon nu nämne
inför oss gick ut på att såklart sitta och lyssna på henne, och så skulle vi göra
en hel del övningar också och det var väll helt okej, förutom att tiden gick för
sakta. Jag vet inte om jag lärde mig så mycket precis, mer än att jag fick lära
mig lite mer om en person i klassen osv, bäst var nog att få agera konstnär.

Föreläsningen var ca 3 h lång så.
nå sen efter det så var det meningen att vi skulle dra och spela innebandy i
a-hallen eller så fick vi dra ut och promenera, fyra tullar och vi valde att
promenera eller cykla som vi även fick med emilia, nora och tomppe.. När vi
kom äver till finska sidan så cyklade vi hem till Emilias kusin för att hälsa på
hos henne, och så var vi där ett tag osv, sen så drog vi hem. Home sweet home.

Har tagit det lugnt, tittatpåcityakuten och så har jag vilat!
Ska snart slå mig samman med min historia bok, och sen får jag väll se vad
som sker.

Ska bli skönt med helg, tycker att veckan gått snabbt!
Sen får man väll se vad som sker ihelg, på söndag blir det iaf att dra till kuben
för att se hockey, det ska bli riktigt intressant och se hur det går då.
Och så kanske det blir hockey på lördag=)
Nejmen, vad som sker hinner jag ju ta upp ännu, så ja.
Ni får ta och ha det så bra!


något på hjärtat?
Postat av: Betty

åhh har du läst den? :D

2008-08-28 @ 19:51:17
URL: http://lerdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0